ESTHETISCHE CHIRURGIE: tips en wetenswaardigheden

Esthetische ChirurgieLet op: deze informatie is enkel richting gevend en kan een consult met de plastisch chirurg onmogelijk vervangen! Elke patiënt is immers geestelijk en lichamelijk anders en in een goed advies over plastische chirurgie zal hiermee terdegen rekening houden.

Veel risico’s van esthetische chirurgie en cosmetische chirurgie kunnen voorkomen worden door :

• grote chirurgische ervaring en bekwaamheid
  • gedegen patiëntenselectie
  • nauwgezette techniek
  • het vermijden van algemene diepe narcose
  • een gedisciplineerd ondersteunend systeem
  • het getrouw opvolgen van de patiënteninstructies
  • geen contact met ziekenhuisbacteriën
  • het vermijden van delicate operaties bij: rokers, anorectici, verslavingen, onbehandelde zieken, fout behandelde ziekten, meer dan 25kg overgewicht en geestelijke of lichamelijke fragiliteit

Mocht uw algemene conditie van dien aard zijn dat uw esthetische chirurgie operatie onveilig zou kunnen zijn, dan helpen wij u om deze onderliggende aandoeningen zo veel mogelijk aan te pakken en waar mogelijk uw toestand te optimaliseren voor de esthetische ingreep.

Onderstaand treft u alle behandelingen aan - ingedeeld per lichaamszone:

Video informatiereeks Plastische Chirurgie

Wij staan u graag te woord! Ook voor meer specifieke vragen zijn wij altijd bereikbaar. Deze prijzen op deze website zijn slechts indicatief en excl. BTW. Een definitieve offerte kan pas gemaakt worden na het intake consult.