Toestemmingsformulier

Voor u een esthetische ingreep ondergaat, vragen wij u bijgevoegd formulier goed te lezen en ondertekend mee te brengen de dag van de ingreep. Dit is een standaard procedure om u er zich bewust van te maken dat esthetische ingrepen niet noodzakelijk zijn maar vrijwillig en dat u goed weet waar u aan begint.

Wij vragen u dit document te ondertekenen en mee te brengen op de dag van de ingreep. Zonder ondertekening van dit document gaat uw ingreep niet door.

DOWNLOAD FORMULIER

Patiëntinformatie Brochures

Om u voor te bereiden op uw plastische chirurgie ingreep

Patienteninformatie brochures HOFFkliniekUw plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs en het team van de HOFFkliniek bieden u deze uitgebreide patiënten informatie aan.

In het algemeen kunnen we stellen:

Mogelijke complicaties

Bij elke ingreep kan er een complicatie voorkomen zoals een nabloeding of een wondinfectie. Gelukkig komt dit zeer zelden voor. In noodgevallen of bij medische vragen belt u rechtstreeks met de chirurg. U krijgt zijn nummer mee naar huis en hij is 24u/dag bereikbaar.

De nabehandeling

Veel pijnklachten zult u, wanneer de verdoving uitgewerkt is, niet hebben. Een gangbare pijnstiller volstaat meestal. Soms is er een drain ingebracht die na enkele dagen kan worden verwijderd. Hechtingen worden op de 5de of de 10de dag verwijderd.

Heeft u nog vragen?

Deze brochures hiernaast zijn niet bedoeld als vervanging van mondelinge informatie maar als aanvulling hierop. Hierdoor kunt u alles nog eens rustig nalezen.

Heeft u nog vragen of heeft u twijfels, neem dan contact op met de HOFFkliniek: (+32) (0)89 50.31.11

Met medische vragen kunt u steeds terecht bij uw behandelend plastisch chirurg.

Wij staan u graag te woord! Ook voor meer specifieke vragen zijn wij altijd bereikbaar. Deze prijzen op deze website zijn slechts indicatief en excl. BTW. Een definitieve offerte kan pas gemaakt worden na het intake consult.