Buikcorrectie prijsreductie

Prijsreductie in buikcorrectiePrijsreductie door technische vooruitgang in Buikplastiek

De kosten van een standaard grote abdominoplastiek (buikwandcorrectie) hebben we in de HOFFkliniek gereduceerd. Waarom?

Geen algemene narcose

Dr Hoeyberghs heeft sinds 1996 geen algemene narcose meer gebruikt voor buikplastieken omwille van de risico’s van bloedklonters, long-embool en vroegtijdig Alzheimer’s dementie. Dit werd mogelijk gemaakt door de vooruitgang in verdovingsinfiltratie en slaapverdoving, alsook de toepassing van kijkoperatietechnieken.

Minder complicaties door deze vernieuwde technieken

• Minder bloedverlies

• Veel sneller herstel (onmiddellijke mobiliteit)

• Mogelijkheid als dagchirurgie

• Snellere en nauwkeurigere dissectie

• Minder pijn en discomfort

Risicopatienten worden op voorhand streng gescreend op basis van volgende factoren

• Cortisonengebruik in het verleden

• Groot litteken op de buik boven de navel

• Rokers

• Overgewicht

• Chronische aandoeningen

• Gebruik van psychofarmaca

• Slaapstoornissen (apnoea)

Op basis van deze selectie kunnen we de veiligheid van de ingreep garanderen!

Geen contact met ziekenhuisbacterien

Wanneer patienten op een doordachte manier gescreend worden en ze buiten het gewone ziekenhuismilieu geopereerd worden, zijn de gangbare complicaties zoals wondinfectie, weefselversterf, bloeding en nabloeding, trombosen en longembool eigenlijk geheel uitgesloten. Enkel met “seroma” (verlengde vochtdrainage) moet nog rekening gehouden worden.

Ervaring van de chirurg

De operatietijd in de handen van een ervaren chirurg is met 70% gereduceerd en de nazorg weinig complex.

Wij staan u graag te woord! Ook voor meer specifieke vragen zijn wij altijd bereikbaar. Deze prijzen op deze website zijn slechts indicatief en excl. BTW. Een definitieve offerte kan pas gemaakt worden na het intake consult.